fredag 18 september 2009

Höstrugg

Nu har ännu en vecka gått och man känner verkligen att hösten har kommit. Än så länge känns det okej, men jag längtar INTE till vinter! Till helgen blir det att plocka undan lite allt möjligt runt tomten, kanske klippa gräset en sista gång. Sen måste jag åka på stan med barnen och köpa både byxor och skor, herregud så dom växer över en sommar...
Nu har det stått lite stilla med tvättstuge-och hallrenovering och jag blir lite lätt frustrerad. Men så ser det ju ut när man gör det själv, man har inte tid och ork jämt och får ta det eftersom. Jobbigt när man är otålig ;-)
Idag har jag sent pass på jobbet och slutar 18. Ganska skönt på en fredag, för då är maten klar när jag kommer hem, så det är bara att sätta sig. Skönt med en liten stund för sig själv på förmiddagen ;-) Hade tänkt träna men är inte på humör, är ruggigt och mulet med regn snart ute, så jag får försöka i helgen istället. Nä nu skulle man fått varit en liten kattunge, som får rulla ihop sig på en pläd och bara mysa ;-)

Ha en skön fredag!



3 kommentarer:

Camilla sa...

Gud vad söt han är.
Ha en underbar fredagskväll./Camilla.

Titti sa...

Ja man skulle va katt kanske?? Ha en härlig helg!!

Ulrika sa...

Ååå sicken sötis som fått flytta hem till er! Vad säger vovven?

Ha en fin helg!! Här brinner första stearinljusen ikväll, mysigt!

Kram!