onsdag 9 september 2009

Snart helg igen

Veckan rusar på, ikväll har 10-åringen haft sin första danslektion i en lokal på mitt gamla gymnasium, var ju lite roligt att få gå in där igen :-) Jättevarmt och skönt har det varit hela veckan, och idag var det även blåsigt och riktigt varmt, ca 22 grader. Helt otroligt! Var med 6-åringen på ridskolan och tog lite söta bilder med mobilen, men är tydligen alldeles för dum för att få över bilderna till datorn...jag kommer nog på det snart :-)
Imorgon börjar jag sent och jobbar sent, så på fm ska jag åka och beställa det där klinkret (eller hur skriver man??). Känns jättebra att vi blev så nöjda, hoppas nu verkligen att det blir fint också...!
Fredag ska 10-åringen ha fest med sin bästis. Hon har inte haft nån fest i sommar då hon fyllde år, så nu får dom ha det tillsammans. Och på lördag är det dax för lilla kattungen att komma hem till oss här i röran! Mycket spännande ska det bli!
Nu är jag så trött efter dagen...så nu får det nog bli sängen...gäsp!

See you!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Å,vad ni ska längta tills på lördag.
Lägg gärna ut en bild på kissen så vi få se den.
Ha en bra torsdag.
Kram./Camilla.

Camillasrum sa...

Klart jag ska :-) Ha en bra dag du med!