tisdag 1 september 2009

Sensommarvärme

Sista fotbollsmatchen för säsongen hade 6-åringen ikväll. 23 grader varmt kvart över sex...helt galet! Men skönt även om det inte blir lika varmt i luften som när det är riktig sommar. Imorgon är det ridskola igen och jag hoppas att det går bättre än förra gången...då hon var jättesur över att hon inte fick den häst hon ville :-)
Har fått en massa inredningstidningar idag som jag måste skumma igenom. Har även fått tips om två nya loppisar som ska vara bra, så jag hoppas att jag kan besöka dom i helgen. Nu ska jag snabba mig ut och öva lite på visselpipan med vovven. Har fått tips om övningar och tänkte göra den ikväll då det inte blivit nån längre promenad pga fotbollen.

Tjao :-)

3 kommentarer:

Cissi sa...

Ja det var en härlig dag vi fick idag. Här har vi haft runt 25 grader och nu är det 19!

Här hemma är vi också på gång med renovering, vardagsrummet står på tur. Var och tittade på tapeter idag och det är inte lätt att hitta något fint... Det finns så mycket! :o)

soffie sa...

mmmm här har vi med haft jättevarmt å skönt hoppas det fortsätter länge,
gonatt

♥ Sanna ♥ sa...

Hoppas att det gick bra med fotbollsträningen.. vi hade det skönt här också men nu är det molnigt men ändå 19grader varmt hoppas på sk. brittsommar..
ta hand om dig!!
KRAM