måndag 14 september 2009

Nytt projekt

I helgen när jag hämtade kattugen, Chillie, som hon får heta, så hittade jag ett bord som jag inte kunde motstå. Det är precis vad jag letar efter, förutom att det är lite för litet. Tror jag. Men jag kan använda det som sidobord oxå...Så idag när jag kom hem strax efter halv tre, satte jag igång med att slipa av det lite och grundmåla. Solen har lyst hela dagen, en helt underbar höstdag med knallblå himmel. Underbart!

Hoppas ni har en skön måndagkväll :-)


Blått och grått före.....


Å vitt blir det sen...:-)



7 kommentarer:

Pernilla sa...

Vilket fint bord du hittat.
Roligt att du gillar Nike. Han är bra, bäst just nu faktiskt. De ändrar sig hela tiden så man vet aldrig vad det blir, bra är de ju båda två menar jag.
/P

Camilla sa...

Snyggt bord.
Visst är det underbart med så fina höstdagar.
Ha en bra dag./Camilla.

Jennyshemochharmoni sa...

Vad kul att du hittat ett bord. Ser jättefint ut! KRAM

Susanne P sa...

Jag är också inne på vitt nu...överallt! Har en hall som är helt klätt i trä...blääää...ska nog ta tag i en pensel och börja måla om. Men det blir efter Grekland-resan!
Kram
Susanne P

Hallon & Blåbär sa...

Vilket underbart bord och vad fint det gjorde sig i vitt.

Ha en bra dag!

Titti sa...

Vad händig du är!! Pysselgenen gick alldeles förbi mig när talangerna delades ut haha. Hoppas du har en härlig dag!! Kram!

Ulrika sa...

Väldigt snyggt bord!!!
Kram!