söndag 27 september 2009

Ny energi i vardagsrummet

Oj...idag har jag slitit hårt...När jag nu äntligen har satt mig ner så kom tröttheten. Städning stod på schemat idag, och sen var jag väldigt sugen på att möblera om i vardagsrummet. Vilket inte sambon var, men med lite övertalning så blev det så ändå ;-) Så jag har putsat fönster där, dammat, tvättat gardinerna som i blåsten ute torkade på nolltid och nu är strykna och upphängda igen. Jag är en sån där som måste möblera om då och då, när det känns som om energin har "stagnerat" i rummet, då är det dax! Och då kan man passa på att rensa ut det man inte vill ha...Nu känns det riktigt bra, mysigt och ombonat och RENT, riktigt fräscht :-) Tyvärr har inte hunden fått någon längre runda pga det, så jag får nog stiga upp imorgon bitti och cykla med honom ;-) Men nu blir det en kopp te och soffan....

Ha en skön söndagkväll!

1 kommentar:

Camilla sa...

Visst känns det härligt då det är gjort.
Ha en underbar måndag.
Kram./Camilla.