onsdag 5 maj 2010

Att utmana sig själv

Ja vilken tur att snön inte ens stannade en dag :-) Regn och hagel har det istället kommit och idag när solen kommer fram så ser man på en gång att det gröna tittar fram :-) Nu ska det visst bli några dagar med sol, hoppas det stämmer! Lite värme också tack!
Idag har det faktiskt var en omvälvande dag. Jag har gjort något som jag drar mig för, i det längsta. Jag har utmanat mig själv och varit nervös så jag nästan ville kräkas :/ Men jag tog mig igenom det, utan att kräkas och utan att må så jättedåligt. Det var inte så farligt när allt kom omkring. Jamen vad har jag då gjort....nåt som någon annan tycker är lätt som en plätt kanske ;-)
Jag har pratat inför folk
.
Såja, då var det sagt. Fånigt tycker ni kanske. Men för mig är det skitjobbigt! Även om det inte är så många. Det räcker för mig att veta att dom är duktiga och att jag ska stå där och lära någonting. Men nu är det gjort. Tjohoo :-))


Så här vill jag också gömma mig ibland ;-)

3 kommentarer:

Susanne P sa...

Det är bra med utmaningar!
Bra jobbat tjejen!
Kram

Jennyshemochharmoni sa...

Kanonbra gjort! Fortsätt så! Utmaningar är det bästa man kan få egentligen, det är då man utvecklas. Stor KRAM

Camilla sa...

Oj...det var modigt!
Det är något som jag INTE kan göra.
Kan inte.
Tungan fastnar.
Var stolt över dig själv....det hade jag varit.
Ha det bra och kram på dig!