fredag 28 maj 2010

Wiiiiiii :-)

Äntligen helg igen och jag ser så fram emot shopping med mina tjejer imorgon i Sundsvall :-) Sambon ska till Umeå och se sina gamla favoriter Europe, han glider runt i nån slags lycklig 80-talsdimma ;-) Kan tänka mig att deras gamla skivor kommer gå varma ett tag framöver här hos oss :-) Det har faktiskt varit favoriter för mig också, har haft förmånen att se dem precis när de slog igenom, då jag och en kompis var i Junsele en midsommar. Det var sånt tryck mot scenen att dom fick stoppa spelningen några gånger. Sen efteråt gick vi bakom scenen, och Europe hade hoppat in i en husvagn. Så alla som stod där utanför började gunga husvagnen och ropa att dom skulle komma ut, haha...till slut fick vi gå in några åt gången och få autografer och kramar :-) Kan tänka mig att dom var livrädda att vi skulle välta den ;-) Hade tänkt lägga upp en video med dom här, men har dom ändrat på youtube?? Förstår inte hur man gör nu...

Hoppas ni alla som tittar in här får en riktigt härlig helg! Kram

3 kommentarer:

soffie sa...

ha det toppen på shoppingturen imorrn,
kram

Susanne P sa...

Ha, ha! Vad är Europe mot Daniel Lindström!?
Kram

Camilla sa...

Europe var en gång mina favoriter också.
Men tyvärr ska vi inte åka och se dom.
Hoppas att du fyndade något på din shoppingdag.
Ha det bäst!
Kram!