måndag 31 maj 2010

Solen tillbaka

Solen och värmen är tillbaka - underbart! Försöker så gott det går att inte tänka för mycket på att jag snart har semester, men det är svårt!!
Helgen har varit jätteskön. I lördags åkte jag och tjejerna till Sundsvall och shoppade. Det blev en hel del kläder- till tjejerna- endast ett par skor till mig. Men det gör inget, jag ska nog passa på att gå när jag är själv ;-) Roligt att se hur nöjda dom var iaf!
Ikea, Boom och Plantagen hanns med och det blev lite smått och gott. Lite plantor, krukor och smågrejor :-) Nöjda och trötta var vi när vi kom hem!
Igår planterade jag de blommor jag köpt, snyggade till lite i rabatterna och det var lite allmänt pyssel. Mysigt :-) Sambon kom hem på em och var alldeles lyrisk över sin rockkonsert.
Nu ska jag strax ta en runda på cykeln med hunden, sen iväg och titta på fotbollsmatch. Imorgon har vi två matcher till, onsdag ska vi hinna med att titta på cirkus som besöker stan, torsdag klippning av tjejerna och träning, fredag också då fotbollsträning ;-) Ja ni ser, mitt inrutade fotbollsliv :-) Men jag klagar inte!

Ha nu en superkväll i solen :-) Kram ♥



1 kommentar:

Camilla sa...

Visst är det underbart att solen är tillbaka.
Oj...det kanske är dax att köpa lite blommor så tomten får lite sommar också :)
Ha det bäst!
Kram!