onsdag 26 maj 2010

Stum i bena

Så var det onsdag och bara 2,5 vecka kvar till semester :-) Galet mycket fotboll just nu, men väldigt kul. Såå stolt över äldsta dottern som gjorde sitt första mål på matchen i måndags, gissa om hon var lycklig :-) Idag har jag i alla fall hunnit med ett träningspass, styrketräning på dvd. Måste säga att jag tycker det är rätt bra att kunna träna när som helst hemma ;-) Ganska stum känner jag mig just nu iaf ;-) Imorgon hoppas jag att det inte regnar så mycket, har öst ner stundvis idag. Tänkte ge mig ut på en springrunda då :-) Hunden behöver verkligen få sitt, har blivit lite för lite av det några dagar. Men imorgon ska han få följa med när jag springer, och sen hoppas jag hinna träna lite jakt i helgen.
Har inte hört ett ljud än om det blir någon jaktkurs, börjar tappa hoppet...nånting måste jag iaf göra med honom, annars blir det alldeles för tråkigt. Det har ju börjat en kurs i rallylydnad på klubben nu, ett par arbetskompisar är med och tycker att det är vansinnigt kul. Kanske kan man prova nåt sånt om det blir fler kurser framöver :-)
Ser också fram emot lördag, då tar jag barnen med mig och åker till Sundsvall för att försöka hitta lite kläder inför skolavslutningen bl a. Själv skulle jag behöva nya jeans och skor skulle inte heller sitta fel! Sen blir det naturligtvis Ikea och kanske Plantagen också :-) Och Indiska. Och Boom. Ja ni ser, det kommer att bli en heldag, hehe :-)
Nu ska jag ta lite te och sätta mig en stund framför teven. Ha en bra kväll!

5 kommentarer:

Camilla sa...

Hoppas att ni hittar det ni söker på lördag.
Själv ska jag jobba i helgen.
Ha det bäst!
Kram!

Nannis sa...

Styrketräning på dvd? Nrä ni har arla som är så billigt och bra ;)
kram!

Camillasrum sa...

Anna: Arla och Jocks som vi också har, är inget för mig. Tycker det är roligare att träna hemma ;-) Och myyycket billigare :-)) Dessutom är det perfekt när man har två barn som tar massor av ens tid :-)Kram!

soffie sa...

å va gött med semester snart för dej,
Jag jobbar till midsommarveckan sen är jag ledig,
ha en goo helg,
kram

Susanne P sa...

Vad härligt med semester...själv jobbar jag hela juni men sen väntar 6 långa semesterveckor!
Kram