söndag 20 februari 2011

Handboll för hela slanten

Ja så var den helgen över :-) Har idag spenderat hela dagen i en idrottshall tittandes på handboll. Ganska hög volym blir det då två lag spelar hela tiden, publik som är högljudd...borde ha haft öronproppar inser jag. Ålderstecken?? Hur som helst var våra 03-tjejer jätteduktiga. De vann de första tre matcherna utan större problem och först i sista matchen fick de lite motstånd och förlorade till sist med 11-10. Så nu har jag en väldigt trött tjej som kommer att sova jättegott i natt. Det kommer nog jag oxå!
Imorgon blir det till att jobba, efter två veckors VAB. Känner mig verkligen inte sugen på det! Men bara att bita i sura äpplet och ge sig iväg imorgon bitti!
I lördags var jag ner på guldbutiken eftersom jag minsann fick ett presentkort av kära sambon, på alla hjärtans dag :-) Är så förtjust i Evfa Attlings smycken, de är så fina. Köpte ett halsband, Little Crazy Heart, jag älskar hjärtan :-)



Nu ska jag slå mig ner i soffan och se på Solsidan. Hoppas ni alla har en skön söndagkväll och får en bra måndag! Kramar ♥

4 kommentarer:

Helene sa...

Vilket fint halsband !!
Älskar såna jag oxå = ))
Hoppas det går bra på jobbet idag.
Önskar dig en mysig dag.
Kram Helene.

Pernilla sa...

Jag gillar inte att sitta i hallar och se idrott. Men halsbandet gillade jag.
/P

Helene sa...

Kilkar in och önskar dig en fin onsdag...
Kram Helene.

Semester & Mat sa...

Vilket fint!
Gillar också hennes smycken, enkla och stilrena.

sv: Nej det är ju klart att en sådan händelse finns kvar i huvudet, hos vem skulle det inte göra det.
Men vet du vad det är för ras då på min ;)
Lätt att dra alla över samma kam. Men ja förstår att du känner som du gör.

Ha en fin kväll!