lördag 5 februari 2011

Myslördag!

I morse åkte sambon iväg med några andra på skotertur, och blir borta tills imorgon. Det gör dom varje år och han ser alltid fram emot den här helgen lika mycket! Dom sover över i stuga, åker x antal mil skoter, äter å dricker gott och har allmänt mysig killhelg :-)
Själv klev jag oxå upp tidigt och drog av en städning, sen åt lunch och iväg med mina tjejer och deras kusin till badhuset. Där har dom badat och stojat, fikat och haft jättekul! Sen åkte vi iväg och köpte lite lördagsgott, satte på en hyrd film och medan dom tittade på den (rätt trötta och nöjda) tog jag en prommis med hunden. Så nu är jag oxå rätt nöjd, sitter här och slappar och myser och ska göra en god middag till oss alla, sen blir det melodifestival :-) Kommer ihåg förra året när jag vann biljett via jobbet och fick åka med några härliga arbetskompisar och se det live, vilken upplevelse, det var skitkul! Hade så gärna åkt till delfinalen i Sundsvall men då man är osäker om när dottern får operera sig, så hoppade vi över det, får ta det nästa år istället! Å då ska tjejerna få följa med, det tror jag dom skulle uppskatta :-) Nu ska jag titta runt på era bloggar innan maten, önskar er alla en toppen-lördag! ♥




Bustjejer!

7 kommentarer:

soffie sa...

va härligt att va på badhuset ,
ha en mysig kväll:)

Semester & Mat sa...

Låter aom att ni haft er en mysig lördag.
Hoppas det varit bra väder också på skoterturen de varit ute på.
Här har det varit trist väder hela dagen. Kring nollgradigt och snöat lite av och till.

Önskar dig en fin söndag!

Stattinskan sa...

Är det badhuset i Sollefteå? Där har jag tillbringat fyra timmar om dagen i nio år när jag växte upp ;-)
Vad är det för operation din dotter väntar på? Inget allvarligt eller?
Gomorron Camilla :-)

Malin sa...

Vilken underbar lördag ni har haft, kan tänka mig att tjejerna var väldigt nöjda med den dagen!
Kram

Pernilla sa...

Ja, det var en myslördag det.
/P

Susanne P sa...

Man blir ju så där mysigt trött av att vara på badhuset.
Kram

Camilla sa...

Ja...det var en myslördag det.
Själv har jag bara fått "mysa" på jobbet i helgen ;)
Kram på dig!