onsdag 23 mars 2011

Vinst x 2

Jag tror allting händer på en gång. Idag fick äntligen sambon tag på rätt person i Umeå. Hon fick sig en "avlusning" som vi säger här uppe. Fast det är ju inte hennes fel egentligen, hon är ju en bricka i spelet, men det är ju hon som har kontakt med oss. Konstigt, men när sambon sa att han ville prata med verksamhetschefen, så blev han uppringd efter nån timme. DÅ hade de letat fram en operationstid! Så nu är det klart, nu får hon komma om några veckor. Känns underbart! Hon blev så himla glad, och pirrig, när jag berättade nyheten. Det var det.
Måste berätta om något konstigt, eller man börjar ju fundera. Har tidigare berättat om boken "The Secret". Om att våra tankar har en frekvens och det vi sänder ut kommer tillbaka till oss. Att man ska tänka på det man vill ha som om man redan har det. Att tänka på det man är tacksam för, det man har, och man drar till sig mer av det.
Jag tänkte, jag måste testa det här. Så jag har verkligen tänkt på något några veckor. Väldigt snart började det hända saker! Jag vann 150 kr på postkodlotteriet. Några veckor till, sen kommer ett brev från postkodlotteriet att jag har vunnit en extra lott tre månader i rad. Hm. Idag kommer ett nytt brev från dem, jag har vunnit 1000 kr! Gissa vad jag har tänkt på? Att vinna från postkodlotteriet. Skumt! Sen har jag även tänkt på fler saker, där har det också hänt saker. Ja jag måste säga att jag är lite omtumlad. Det kanske fungerar? Eller är det tillfälligheter tre gånger i rad? Verkar också långsökt...Ja kul hur som helst! Jag är tacksam :-)

Hur som helst, en väldigt bra dag idag som jag är så tacksam över :-) Hoppas ni också har haft en bra dag!


4 kommentarer:

Semester & Mat sa...

Grattis till vinsterna!
Ja man kanske ska testa börja på tänka så, kan ju inte skada direkt att göra det.
Lika som att man ska tänka "Det här fixar jag galant" istället för "kommer misslyckas".

Ha en fin torsdag!

Helene sa...

Va bra att ni har fått en tid nu !!
Och va kul med vinsterna = ))
GRATTIS...Snart kanske du är med i tv och vinner MER pengar !!
Önskar dig en underbar fredag.
Kram Helene.

Titti sa...

Grattis!! Det var dig väl unt! Skönt att ni fått operationstid åxå,så det blir gjort. Hoppas ni har en härlig helg!!
Kram//Titti

Nannis sa...

Grattis till vinst! :) :) Skoj!!!

(fast jag tycker inte om the secrets grundtanke. Däremot är förstås ett positivt förhållningssätt till livet att föredra framför ett negativt. Men det skulle på nåt sätt *som många new age grejer vill påstå* att vi har oss själva att skylla i mycket - med sjukdomar och tråkiga saker som händer oss. Då har vi inte tänkt och gjort rätt, vilken kan innebära mera lidande för ett redan sorgset sinne)

Kram!