lördag 2 april 2011

Trött och ingen tid!

Hej vad det går :-) Haft en vecka full av aktiviteter och har inte alls hunnit med att skriva här. Men har lite skrivtorka också. Måste säga att vinprovningen i onsdags var jättekul och trevligt och supergod mat :-) Vinet (rött så klart) var sådär, godast var det vi fick till maten. Men jättetrevligt sådär mitt i veckan!
Blev överraskad av sambon häromkvällen också! Han kom hem med en ny dator till mig!! Gissa om jag blev glad, har ju suktat efter en laptop, och nu har jag en :-) Nu är det en massa rensande i den gamla, se ska den omformateras och dottern ska ta över den, så får dom varsin och slipper dela :-) Annars har jag varit super-mega-trött varje kväll! Vet inte om det är den nya sommartiden som gjort mig ännu tröttare, förmodligen!
Nu ska jag fortsätta jobba med att få klar datorn så tjejerna kan få varsin till veckan :-) Ska försöka titta in till er alla också! Önskar er en fortsatt bra helg!!


4 kommentarer:

Camilla sa...

Gud vad snällt av honom. Klart att man ska ha var sin dator :)
Kram på dig!

Ulrika sa...

Ibland får man lite bloggtorka, men man kommer igen!! Vilken rolig överraskning, kul med ny dator! Snäll man du har!
Hoppas du hittar energin igen!

Ha nu en fortsatt skön helg!
Kram!

Helene sa...

Grattis till din nya dator = ))
Jag är oxå jätte-trött på kvällarna...
Hoppas du har haft en bra helg.
Kram Helene.

Mita sa...

Vad kul med en ny dator, det blir en liten nykick,*ler* skönt för dom också att få varsin.
Trött på kvällarna,jo,jo, det kan jag hålla med om,
Kramiz!