tisdag 12 april 2011

Vilket ryck

Igår hade vi ca 15 grader varmt här, så underbart! Måste vara den varmaste dagen hittills :-) Nu är det nära till den härliga underbara årstiden :-) Jag har varit riktigt duktig några dagar jag! I lördags blev det ju både morgonpromenad, sen jogging och i söndags blev det nästan två timmar bugg :-) Vi blev kvar en stund och dansade några låtar på medlemsdansen som är direkt efter kursen, så sjukt kul! Men tempot skruvas upp rejält då, men väldigt roligt. Kan säga att jag var helt genomblöt efteråt!
Igår kväll var det så himla skönt väder, så då blev det 1,5 timmes promenad, ca 8 km skulle jag gissa, och idag på friskvården gick jag också en timme. Mina ben är helt slut nu! Så ikväll blir det soffan!
Har funderat lite på det här med utmaningar. Att utveckla sig själv och våga mera, tillför så mycket. Att våga den ena saken, kan göra att man vågar den andra. Att också tänka på hur jag kan göra nästa dag bättre, vad blev mindre bra idag, som jag kan göra bättre imorgon? Att göra något gott för en annan människa gynnar också en själv :-)

Önskar er alla en underbar onsdag! ♥

”Lev utifrån dina drömmar istället för utifrån dina minnen”
”Naturens lagar ser till att en dy dörr öppnas för varje som stängs”
”Universum belönar den som är modig. När du en gång för alla bestämmer dig för att lyfta ditt liv till dess högsta potential kommer självets styrka att visa dig vägen.
Upplysningen kommer av inre framgång. Den kommer om du konsekevent och metodiskt tar hand om kropp, sinne och själ."

2 kommentarer:

Camilla sa...

Idag är det nog våran varmaste dag.
12 grader och sol.
Underbart!
Kram på dig!

Helene sa...

Va duktig du är !!
Jag har oxå börjat gå promenader nu och jag känner mig piggare inombords !!
Ha en fin torsdag.
Kram Helene.