söndag 4 september 2011

Lyckad shoppingdag

Idag åkte hela familjen och shoppade. Det viktigaste var höstkläder och skor till tjejerna. Men gissa om vi hade flyt, för på ca 1,5 timme hade vi shoppat alltihop! Roligt när de kan hitta sånt som de är nöjda med på en gång!
Även jag hittade lite grejer, och äntligen gummistövlar. Tycker det är lite svårt att hitta såna som passar mig, utan att vara jättedyra. Men nu är jag rustad för regniga dagar, om det behövs ;-)
Sen hittade jag även jättefina kuddar på Indiska som jag sneglade på förra gången jag var där, för några veckor sen. Har ångrat att jag inte köpte dem då, så nu sprang jag in och gjorde det :-) De går i turkos och mörkare blå nyanser, sen har jag köpt fina blå ljuslyktor från Ikea, kommer bli så fint i vardagsrummet, i höstmörkret.
Sen in på Stadium och där hittade jag löpartights, som jag har tänkt köpa så länge. Kan vara skönt nu på hösten när man ska springa. Jag hoppas jag kommer igång ordentligt nu till veckan. Har varit så dåligt med träning tre veckor bakåt, pga förkylningen. Men nu ska den vara borta iaf :-))
I torsdags hade jag ett intressant samtal. Det var så härligt, fick en massa bra insikter. Kände mig väldigt lugn och glad efter det! Har nästan bestämt mig för att börja läsa en kurs i höst. Den är på distans och man bestämmer studietakt själv. Men kursen kostar en del så jag måste först kolla hur jag lägger upp det. Hoppas det funkar, för den kommer ge mig en massa!
Ikväll är det premiär för buggdans, ska bli bra att få komma igång och repetera en del som man kanske glömt över sommaren.
Hoppas ni alla har en bra söndagkväll ♥

2 kommentarer:

Helene sa...

Vilken härlig dag ni fick...Och att ni hitta allt ni ville = ))
Ha en mysig måndag.
Kram Helene.

Semester & Mat sa...

Låter som ni hade er en lyckad dag. Inte alla gånger man åker iväg och hittar allt på en gång. Ibland blir det dessutom mer än vad man tänkt ;)

Ha en fin dag!