onsdag 7 september 2011

Oj vilken vecka ;-) Full ös medvetslös skulle jag säga. Fullt med möten och utbildningar på jobbet, träningar för barnen, föräldramöten, telefonmöte med doktorn från Umeå. Egen träning som inte får glömmas bort. Men den har jag varit duktig och gjort och nu är det lite träningsvärk, eller stelhet egentligen...
Imorgon väntar packning inför fredag då jag och sambon åker bort över helgen :-) Barnen ska sova hos farmor, vilket inte verkar jättepopulärt, dom börjar kanske bli lite stora nu....Just nu känns det lite jobbigt, men det kanske känns bättre när vi kommit iväg. Två nätter på hotell med hotellfrukost är kanske vad man behöver just nu?
Ute öser regnet ner, usch vad det har blivit höst nu! Det går alldeles för fort tycker jag :(
Nä nu är det dax att göra ett ryck igen innan det förhoppningsvis blir soffan och Bonde söker fru kl. 20. Snart är det fredag igen ♥

5 kommentarer:

Helene sa...

Mysigt att åka iväg så där !!
Ha en mysig helg och en BRA DAG idag.
Kram Helene.

Camilla sa...

Gud så mysigt att få bara dra iväg så där. Och ligga på hotell. Myspys.
Hoppas att ni får det kanon.Men vad mer ska ni göra? Jag menar...ni kan väl inte vara på hotellrummet hela tiden ;)
Kram!

Ekevald sa...

Vilken mysig blogg du har!
Allt bra med dig?
kram

Semester & Mat sa...

Ja nu är det fredag!
Va härligt det där lät, bara fly alla måsten även om det bara är över en helg, så ger det en massa ny energi.

Kram

Titti sa...

Ja nu är det vardag med allt som hör till. Skönt att få åka bort å rå om varann!! Gör ni alldeles rätt i!