måndag 12 mars 2012

Ny vecka...

Så var ledigheten över för den här gången :/ Vi har haft det riktigt mysigt, gjort saker varje dag. Badet blev inställt av olika orsaker, så vi bowlade hela familjen istället. Kul! Men idag är det skola igen för tjejerna, och jag ska jobba...Ända till kl. 18 idag, så det blir det en låååång dag. Ute blåser det och är en ishalka som går till historien, superhalt överallt! Men det kan inte vara långt borta nu att det smälter bort, ska bli såå skönt! Längtar supermycket efter vår och värme!!
Såg finalen på melodifestivalen i lördags. Enligt mig vann rätt låt, hoppas nu att det går jättebra för Loreen i Baku!! Nä nu är det dax för mig att göra mig i ordning och åka till jobbet, önskar er alla en toppen måndag!

6 kommentarer:

Camilla sa...

Jag tror också att det kommer att gå bra för Loreen.
Vad bra att du haft en bra vecka.
Kram!

Helene sa...

Det känns som våren är på väg här nu = ))
Solen skiner och jag jobbar oxå idag till 19,30 *SUCK*
RÄTT LÅT VANN tycker jag oxå.
Ha en fin dag på jobbet.
Kram Helene.

Pernilla sa...

Jag tycker också Loreen är/var bäst.
/P

soffie sa...

vi har haft rena våryran hos mej idag solsken å 14grader, hoppas ni med får lite vår, kramen

Semester & Mat sa...

Det är så härligt att våren är på gång nu, man ser för varje dag om hur snö och is försvinner.

Kram

Helene sa...

Ha en härlig onsdag.
Kram Helene.