torsdag 15 mars 2012

Uppe med tuppen..



Torsdag morgon och idag börjar jag 8,45. Ganska skönt de morgnar jag börjar lite senare, så jag hinner äta frukost med tjejerna ♥ För det mesta äter vi då havregrynsgröt, försöker få in dem på de banorna...Det är ju viktigt att ladda dagen med en bra frukost!!
Igår följde jag dottern till stallet igen. Det var ishalt i paddocken så vi red ut istället. Jag gick brevid, 3-4 km blev det ungefär, sen vände vi innan det började mörkna. Hon tyckte det var jätteroligt att få komma ut och rida, första gången :-)
Ikväll väntar ett träningspass för mig, ska försöka mig på både cykelpass och ett styrkepass. Jag får se hur mycket jag orkar...men det känns väldigt bra just nu, så bara marken blir lite mer bar ska jag ge mig ut och springa :-)Nä nu är det dax för mig att bege mig till jobbet, önskar er alla en härlig bra torsdag!

Inga kommentarer: