lördag 21 april 2012

Snart har april gått också! Och inte är det så mycket vår här, ja snön är borta men den kommer och går hela tiden. Kallt och ruggigt. Men det verkar som om det finns sol och lite mer värme i sikte. NÅN gång måste den ju komma!!
Idag har jag jobbat extra då vi har mycket att göra just nu. Blir fint med lite extra pengar i slutet av maj :-) Jag är lite sugen att köpa ett mindre växthus, tänkte åka och kolla runt lite i slutet av maj då :-) Skulle vara kul att ha lite tomater mm och pyssla lite, men vi får se hur dyra dom är ;-)
Imorgon är det dax för dansträning igen, längtar :-) Till sista april ska vi åka buss till annan ort med ett helt gäng dansare och ha kul, längtar enormt efter det :-))


Önskar er alla en härlig helg!

4 kommentarer:

Helene sa...

Jag skulle aldrig klara ett växthus !!
Jag har inga "gröna fingrar" = ))
Ha en härlig tisdag.
Kram Helene.

Semester & Mat sa...

Ja någon gång ska väl våren komma. Men jag tycker att redan idag så känns det lite varmare ute, så hoppas hoppas...

Kram

Pernilla sa...

Vilket fint växhus. Förstår att du skulle vilja ha det. Själv har jag tomater i mitt växthus men det är ett regelrätt "växthus". Jord och växter. Ingen fint ställe att sitta och dricka kaffe på, hm. Men gott med tomater.
/P

Helene sa...

Nu är det snart lång-helg !!
Ha en härlig torsdag.
Kram Helene.