tisdag 3 april 2012

Busiga april

Ja nog är det aprilskämt alltid! Har snöat och haglat idag, säkert fem cm snö har det kommit :( Även fast man vet att det blir så varenda år, så blir man lika besviken! Men men, för varje dag kommer värmen närmare, så är det ju :-)
Kan berätta att allt är bra med kissen. Dagen efter var han igång som vanligt, även om han såg lite "tilltufsad" ut. Men jag kände på honom överallt, hittade inga stora sår eller ömheter någonstans. Tur det!
De falska potatisbakelserna vart också bra, helt ätbara :-) Och inte nog med det så vann jag vinlotteriet den här månaden, kom hem med fem rödvinsflaskor. Det satt bra :-)
Idag är det 15 år sen jag och sambo bestämde oss för att vara tillsammans ♥ Tänk att åren går så fort! När jag tänker tillbaka på våra år så är det ju både upp och ner :-) Men så är det väl lite för alla....Mycket av det som gör att vi klarat åren, är vår humor. Jag har alltid gillat människor som är humoristiska, men sen har vi ju alla lite olika definition på vad som är humor eller inte. Hur som helst så klaffar vår humor perfekt :-)) Det är många goda skratt vi haft och förmodligen det som räddar en när saker känns tungt. Humor är viktigt tycker jag! Förhoppningsvis kommer vi att fira de 15 åren med något kul nu under våren :-))
Nej nu ska jag sätta mig och fundera lite över påskhelgen, hur den ska firas och vad som ska handlas...Önskar er alla en bra fin onsdag imorgon♥


Fina dottern med största hästen i stallet, Pinglan, Fullblodskorsning som är hur go och fin som helst att rida :-))

4 kommentarer:

Semester & Mat sa...

Här har det också flygit snö i luften, säkert varje dag en veckas tid nu. Idag fick jag till och med gå in igen för att hämta mössan, för att det blåste så kallt. Brr...

Kram

Helene sa...

Självklart är det nog upp och ner hos alla...fast man inte visar det = ))
Vi har varit tillsammans i 24 år i sommar och det är LÅNG tid = ))
Skönt att kissen mår bra !!
GLAD PÅSK till dig och familjen.
Kram Helene.

Jennyshemochharmoni sa...

Grattis till era 15 år! Bra jobbat! Jag tror att det gäller att jobba på en relation som ska bli bra i längden. Nu får ni ta sikte på 15 nya friska år :) KRAM!

Helene sa...

Hoppas din påsk-helg har varit bra !!
Och ha en fortsatt fin dag.
Kram Helene.