fredag 27 april 2012

Härliga helg

Äntligen helg, jag är helt slut ;-) Det har varit mycket kring dotterns skolresa, köpa saker, fixa, tvätta, stryka, kolla tjugo gånger att allt finns med, puh :-) Fast jag tror att jag är mer bekymrad än hon, hon tar dagen som den kommer! De åkte idag och förväntas vara framme i Göteborg i natt...blir en lång bussresa men det går säkert bra. Hon har laddat i flera veckor :-))
Har varit hos läkaren på förmiddagen idag och kollat lite angående mina ben. Har börjat få problem igen, opererade mig för ett antal år sen för att jag har för trånga hinnor runt musklerna i vaden, så när jag gör ansträngande saker (som t ex dans eller träning) får jag nästan kramp, det blir för lite syre i musklerna helt enkelt. Läkaren skulle skicka remiss till ortopeden, så får vi se om det blir en ny operation. Det är inte helt ovanligt att man kan få göra om operationen.
Har försökt träna ändå, men lite mindre de senaste två veckorna. Har lite släppt mina mål på att kunna springa en mil...känns tråkigt men det är omöjligt som det är nu. Jag får helt enkelt nöja mig med att springa kortare sträckor :-/
Nu är jag ledig fyra hela dagar, och dom ska jag verkligen njuta av! Vädret har bitvis varit underbart idag och det ser ut som om det kan bli riktigt soligt och skönt i helgen. Sista april ska vi åka med våra dansvänner på dans, längtar jättemycket!! Vi har så otroligt kul tillsammans :-)
Önskar er alla en underbar helg och sista april! Sköt om er! ♥

4 kommentarer:

Semester & Mat sa...

Hoppas att ni fått njutit av det fina vädret ni också i helgen!

Kram

Camilla sa...

Hoppas att du firade in våren ordentligt nu :)
Och hoppas att dina ben blir bättre.
Kram!

Helene sa...

Jag har oxå varit ledig 4 dagar !!
Helt underbart.
Men idag är det jobb till 8 igen = //
Ha en härlig dag.
Kram Helene.

Helene sa...

Kikar in och önskar dig en bra start på veckan !!
Kram Helene.