söndag 20 maj 2012

Fyra dagar ledigt

har jag haft nu :-) Underbart skönt att vara ledigt, hade önskat att vädret varit lite varmare, men det kan man ju inte göra något åt ;-) Vi har i alla fall lyckats rengöra verandan och tvätta utemöblerna, samt så på lite gräs på vissa ställen där vi breddade uppfarten i höstas. 
I torsdags tog jag en liten shoppingresa själv också :-) Bara jag och mina tankar, bra musik i bilen och ett antal timmar i klädaffärer. Hittade några saker iaf även om det inte var så jättemycket. Nästa helg måste vi nog åka hela familjen igen för tjejerna behöver kläder till skolavslutning, sen är det lite annat som måste köpas hem oxå :-)
Igår blev det dans igen även om vi tvekade lite att gå. Var ingen höjdarkväll då bandet inte spelade så bra, i mitt tycke. Mycket dirty fox-låtar och låtar där det var svårt att hitta takten. Samt 70% var i 25-årsåldern ;-) Men, nya tag nästa helg!
Nu är det bara fyra veckor kvar till semester en vecka, ska bli skönt! Resten har jag i augusti så det känns bra att få en vecka på försommaren också!
Nu ska jag ta mig en cykeltur med vovven, innan tv-soffan. 
Önskar er alla en bra vecka!

6 kommentarer:

Helene sa...

Ha en härlig vecka du oxå !!
Kram Helene.

Semester & Mat sa...

Ja det är verkligen den tiden nu man kommer på allt man behöver inför sommaren. Inte bsra kläder & skor, utan saker i trädgården också.

Ha en fin dag!

Helene sa...

Ha en härlig och solig onsdag !!
Kram Helene.

Helene sa...

Ny vecka och nya möjligheter !!
Ha det gott.
Kram Helene.

Helene sa...

HALLÅ !!
Vart har du tagit vägen = ))
Kram Helene.

soffie sa...

hoppas du har en bra sommar kramen