torsdag 10 maj 2012

Seans

I tisdags var jag då iväg på seans för Terry Evans! Blev lite chockad då man såg vad mycket folk han drog, allt från unga tjejer till äldre gubbar! Eftersom jag aldrig varit på en seans förut var det lite pirrigt och spännande. Jag förväntade mig ingen kontakt, mest nyfiken hur det går till. Och jag kan säga, att var jag nyfiken på andevärlden och om den verkligen finns, är jag väldigt mycket mer säker på att den gör det efter den här seansen!!
Även om jag inte kände någon som fick kontakt med en avliden anhörig, så märktes väldigt väl att det stämde när Terry framförde budskapet från den avlidna. Mest berörd blev jag nog av en tjej som mist sin sambo och far till sina barn, Terry beskrev både hans utseende och hur han var som person och tjejen grät för allting stämde. Han ville hälsa till henne att hon tog hand om barnen bra och att hon inte skulle sörja längre, för han hade det bra. Då blev man lite tårögd själv ;-) Dessutom var det en äldre man där, kanske i 50-årsåldern som fick ett budskap från sin mamma. Hon tyckte att han jobbade för mycket och att han måste vila, samt att han skulle slå slag i sin dröm att åka över till USA. Sen sa hon att hon brukade besöka hans sovrum och såg att han fortfarande sov med sin favoritkudde :-)) Då rungade skrattsalvorna och han själv ville nog mest försvinna ner i golvet. Jag hörde inte riktigt allt han sa men han var nog väldigt chockad över att den informationen kunde komma fram. Jag förstår honom!!
Nu ska jag ge mig iväg till jobbet, önskar er alla en härlig torsdag!

5 kommentarer:

Camilla sa...

Jag har varit och lyssnat på honom fyra gånger. Och blir lika fascinerad över honom. Han är sååå bra.
Sist kände jag två som fick kontakt.
Och en av dom kände även jag. Klockrent!
Ha är sååå himla bra. Just att både är duktig OCH rolig. Fast...det kanske inte är HAN som är rolig...han förmedlar ju bara det DOM har att säga.
Men intressant är det att lyssna på honom.
Jag ska dit nästa gång han kommer till Ö-vik. Han brukar komma varje februari.
Kram!

Semester & Mat sa...

Visst är det spänannde att bar vara där. Men i vintras fick jag faktiskt "kontakt" på en mindre seans, det var min morfar. Var lite småkusligt, men tog det hela med en nypa salt även om saker stämde. Känns skönt att veta att han håller koll på en ;)

Helene sa...

Sånt är så spännande tycker jag.
Och att få se det på riktigt måste vara häftigt !!
Ha en bra måndag.
Kram Helene.

Ulrika sa...

Åh så kul! Säkert en häftig upplevelse! Ska genast googla och se om han kommer hitåt, skulle vara skoj!
Trevlig helg :)

Pernilla sa...

Jag tror på andar eller spöken som jag brukar säga. Känner ofta närvaro av min vän U-B som gick bort för lite över ett år sen.
/P