måndag 7 maj 2012

Dax igen

Ja här händer inte så mycket, därav få inlägg. Det är kallt, kallt, kallt. Kallaste våren på länge tror jag ;-) Vi har inte ens tagit fram utemöblerna!! MEN nu blir det nog bättre, förr eller senare måste det ju bli det!
Sambon och jag hade en riktigt kul sista april :-) Massor med folk på dansen och riktigt bra var det :-) Tre på natten var bussen tillbaka i stan, halv fyra var vi i säng. Liite tröttmössa dagen efter :-) Nu är det dans igen till helgen, härligt att sommarsäsongen kommer igång!! Jag kan inte betona nog många gånger vilken glädje dansen ger!! Tänk vad många som inte förstår vad de går miste om ;-)
Idag har jag haft en riktigt bra måndag på jobbet :-) Fick en massagetid då det blev ett återbud, alltid så härligt med massage. Nu ska jag snart dra på mig tightsen och ge mig ut i spåret. Det verkar fungera bra när jag springer lite kortare sträckor, typ upp till 5-6 km, och stretchar ordenligt. Igår dansade vi stenhårt i 1,5 timme, till och med mina strumpor var genomblöta, då kan ni tänka er vilket träningspass :-) Och ben och knän kändes bra efteråt, peppar peppar!
Och Imorgon! DÅ ska jag på min livs första seans, med Terry Evans :-)) Ska bli såå spännande!! Men det får ni höra mer om sen! Önskar er alla en bra start på veckan!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Jag vet att det är intressant.
Ha det sååå kul.
Jag vill veta allt!!!
Kram!

Helene sa...

Va spännande !!
Saknar dina inlägg !!
Ha det gott.
Kram Helene.