fredag 26 oktober 2012

Fredag!

Underbara fredag!
Och idag är jag dessutom ledig :-) Ute är det minusgrader, -4. Och i eftermiddag väntas ev snö. Lite tidigt tycker jag! Men här sitter jag med en kaffekopp och pepparkaka och myser :-)
Idag ska jag städa lite lätt och sen vid halv två hämta yngsta dottern vid skolan. Då ska vi på stan och leta utklädnad till Halloween. Hon och hennes kompis brukar alltid spöka ut sig och gå runt bland grannarna ;-)
Sen ikväll är det DANS! Nu var det rätt längesen, jag längtar! Vi är ett gäng på 17 stycken som bokat bord och ska äta innan dansen. Kommer bli jättemysigt!

Äntligen har jag fått tid för operation också. Om några få veckor ska jag operera den ena vaden och blir det bra kommer vi att ta den andra längre fram. Håll tummarna för att det blir bättre nu, så jag kan dansa och springa som jag vill! Blir det lyckat kommer jag att springa lopp till våren och sommaren, det har jag bestämt! Sen kommer det säkert att gå bättre att dansa också. Som det är idag får jag lätt kramp i vaderna, pga att hinnan runt muskeln är för trång. Jag har redan gjort operationen en gång, -96, men läkaren berättade att man idag öppnar upp hinnan i fler muskelgrupper i vaden än man gjorde tidigare. Jag hoppas verkligen att det blir bättre!

Önskar er alla en toppenfredag och helg! 

Kram från mig ♥

8 kommentarer:

Linda sa...

Håller tummarna att det går bra med operationen, när det är dags. Trevlig helg!

Anonym sa...

Här fick vi några få flingor och det räcker och blir över. Tack, tack!
/P

Tess sa...

Hoppas att du hade det trevligt ute på dansen igår.

Ha en fin kväll

soffie sa...

guu va härligt med en ledig fredag ,det saknar jag från då jag jobbade 75& då va jag ledig fredagar.kramen å ha en mysig helg

TIDSOPTIMISTEN sa...

Hoppas det blev en lyckad danskväll och att vaderna inte krånglade allt för mycket. ;)

Kram Ullis

Semester & Mat sa...

VA skönt att du fått ett datum för operation :)

Camilla sa...

Hoppas verkligen att operationen går bra så du dansa hur mycket du vill.
Kram!

Helene sa...

Va skönt med operation.
Jag har ju oxå problem med vaderna ibland = //
Ha en fin måndag.
Kram Helene.