fredag 8 mars 2013

Äntligen helg

Sitter just nu och slappar lite framför datorn med ett glas rött och efter en god middag. Så skönt med fredag! 
Det har varit en rätt hektisk vecka på jobbet, många lediga pga sportlov och många sjuka. Det blir verkligen skönt att vila lite i helgen. Eller. Vila. Jag är ju inte så bra på det.  Men i alla fall ta det lite lugnare och göra det jag känner för!
Har blivit lite förkyld i veckan också, så jag har inte varit i väg på gymmet nånting. Men till veckan ska jag vara igång igen. 
Annars känner jag mig rätt less just nu...kanske lite lustigt med tanke på det förra inlägget där jag var peppad till tusen på träning osv. Men det känner jag fortfarande! Men less annars  och längtar lite till påsk då jag får vara långledig. Ska blir skönt. 
Ska försöka hinna med bio i helgen med mina tjejer. Dom har ju som sagt haft sportlov och sambon har varit lite ledig och varit och ätit lunch och bowlat med dem. Sen har de sovit hos mormor så jag tror att de är rätt nöjda. Så det blir nog bra med en avslutande bio, Sune i Grekland all inclusive, på söndag.
Önskar er alla en härlig helg!



3 kommentarer:

Semester & Mat sa...

Rätt speciell känsla det där med fredagar tycker även jag som jobbar alla möjliga dagar.
Hoppas ni får ett trevligt avslut på årets sportlov!

Kram

Anonym sa...

Är också förkyld och känner mig lite sliten.
Sune är ett bra avslut på ett sportlov. Hoppas ni tyckte den var bra.
/P
http://pernillaochpuma.blogg.se

Helene sa...

Hoppas det känns lite bättre nu !!
Jag är bara så himla trött.
Vill ha värme & vår nu.
Ha det gott.
Kram Helene.