lördag 16 mars 2013

Trött idag...

Så blir det när allt planeras in på samma kväll :-) Först afterwork med jobbet, spa för de som ville och därefter en jättegod middag på vårt nya fina hotell. Sååå fantastisk utsikt så man häpnar när man kommer in! Har ni vägarna förbi tycker jag absolut att ni ska ta chansen att bo där!
Senare på kvällen for några av oss ner på stan och dans till Sannex. Kanske lite mindre folk än vanligt men annars jätteroligt och väldigt bra musik. Funderar på om det kan bero på att det samtidigt var en stor Stjärnkväll för stadens företagare, så många var nog på den galan.
Funderar just hur pigg sambon är som klev upp tidigt i morse och stack iväg på den årliga skoterhelgen. Hem kommer han i morgon så tjejerna och jag åker skönt nog iväg på middag hos mamma, ska bli härligt för jag är verkligen trött idag...Har inte orkat göra något vettigt fast det finns massor att ta tag i. Kommer förmodligen straffa sig till i morgon, men jag får ta det då....
Har haft lite tid och ork för att blogga de senaste veckorna, men man kanske snart vaknar till, våren borde dyka upp snart :-)
Önskar er alla en skön vecka som kommer ♥

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det där med att nattsudda, brukar straffa sig. Hur blev det så?
Sköt om dej!
/P
http://pernillaochpuma.blogg.se

Semester & Mat sa...

Ja det där att vara upp sent, brukar straffa sig.
Själv lade jag mig strax efter två inatt, men får lägga mig efter vi ätit middag ikväll för jag ska jobba en natt. Tror jag sover gott då innan, efter ett besök i backen på em.

HA en fin söndag!

soffie sa...

va roligt ni haft det!kramen

Susihus sa...

Hoppas att ni hade trevligt! Ja våren ja, undrar vart den tog vägen...här är det isande vind idag och snö på väg in brrr.

Helene sa...

Jag känner likadant med bloggen.
Har inte tid och inte orken.
Vill ha vår snart...men det känns som det dröjer.
Det snöar här idag = //
Men vi har ju den bästa årstiden framför oss = ))
Ha en fin dag.
Kram Helene.