söndag 31 mars 2013

Påskhälsningar

Vilken underbar dag vi hade igår :-))
Massor av sol, god mat, skoteråkning, pimpling och gott sällskap :-)
Kan man ha det bättre??
Idag skiner solen lika fint, men jag har prioriterat att städa undan eftersom det ser bedrövligt ut med allt hundhår och grus som dras in. Skönt ändå att göra bort det så kan jag fortsätta njuta sen. Jobbar bara tisdag veckan som kommer, sen är jag ledig resten :-) 
Åhh vad jag ska njuta!
Hoppas ni också har det riktigt underbart!
Kram från mig ♥




7 kommentarer:

soffie sa...

å va mysigt ni har det , men usch nu vill jag att all snö försvinner, kramen

Semester & Mat sa...

Ja det är en underbar tid nu :)

Kram

Anonym sa...

Ser hur härligt ut som helst. Vi har nästan ingen snö kvar, igen. Förutom på vår terass som ligger i skuggan. Där töar det inte bort.
Ha nu en skön ledighet.
/P
http://pernillaochpuma.blogg.se

Susanne P sa...

Visst har det varit ett prefekt påskväder; kalla nätter och sol på dagarna.
Helt fantastisk.
Kram

Camilla sa...

Vi har också haft kanonväder. Men jag har varit inne hela helgen. Jag har ju jobbat :(
Kram!

Susihus sa...

Oj va mysigt! Ja även om det har varit kallt på nätterna här så har vi haft ljuvliga påskdagar med massor av sol så gott. Kram

Helene sa...

Ha en härlig ledig vecka !!
Kram Helene.