torsdag 25 april 2013

Snart helg igen

Fredag imorgon :-)
Och i morgon ska jag göra zonterapi igen :-) Ska bli skönt! Dessutom slutar jag 12,30, underbart :-)
Nyfiken om jag kommer bli lika trött igen eller om det blir bättre den här gången?
 Just nu laddar jag för ett intervallpass löpning med tonåringen :-) Vi har bestämt att vi ska springa Vårruset i slutet av maj, så det gäller att få lite flås nu :-) Första springpasset för någon vecka sen fick jag grym träningsvärk, men i måndags kändes det lite bättre. Just de här intervallpassen ger ju en bra skjuts till flåset, går snabbare att få upp konditionen än att bara springa i en fart. Idag blir det uppvärmning nån kilometer sen blir det löpning uppför en brant backa ca 100 meter, ca 5-6 gånger upp och ned. Sen löpning hem, om vi kan röra oss ;-) Bara att bita ihop, vet ju att det gör mycket för flåset!
I helgen som var, åkte vi ju på dans också, hade jätteroligt! Skrattade så jag knappt kunde dansa, väldigt härligt gäng som var med :-) Är så glad och tacksam att jag fått lära känna alla där :-)
Längtar också till nästa helg, då ska vi åka till min bror med familj i Stockholm :-) Vi har bokat biljetter till Rock of Ages, ska bli jättekul att se den, har hört mycket bra om den. 
Tror det är nånting varenda helg i maj! Men roligt att det händer något!
Önskar er alla en härlig helg! ♥


2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, så jag skulle vilja se den musikalen. Nu blev jag riktigt avundsjuk
/P

TIDSOPTIMISTEN sa...

Kul att ni ska springa vårruset tillsammans och intervall pass har jag också hört ska vara en superbra träning inför lopp ;)

Kram Ullis