söndag 12 oktober 2008

Jobb-pyssel-städ-slit

Ja det är väl ungefär hur min helg har varit. Men den har varit bra! Synd bara att den är slut redan. Jag hann ju inte bli klar som jag hade hoppats, med allt pysslande....:) Och i veckan börjar ju nästa projekt, med tapetsering mm av dotterns rum. Dessutom är det möten och träningar i veckan, jag inser att jag måste ta mig nånstans där det finns andra hundar och människor att träna med, det är ju snart tävling igen....Ja det är verkligen intensivt just nu, men det är ju mest roliga saker....så det går ju an.
Så jag fortsätter med mitt pysslande av hallen, den är nästan klar. Det fattas en spegel som vi inte kommer att köpa/sätta upp just nu, vilket gör att det känns som om det fattas nånting och jag måste nog fundera lite innan jag kan säga mig vara helt nöjd...och klar, så att jag kan visa bilder. Men dom kommer!
Så länge bjuder jag på en bild från mitt vardagsrum, och en superfin bukett min sambo fick av släkt när han fyllde år....Hoppas ni får en superskön vecka!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack snälla du för dina snälla gratulationer. Visst kan det vara nervöst att tävla men jag har mest jobbigt med stressen. Har ju varit sjukskriven för det ett tag men allt blir bättre och bättre och jag tänjer gränserna. Vad är det för prov som står på tur för din del nästa gång? Sök igen eller?
/P

Anonym sa...

Hello!! Hur har ni det uppöver?? Är det nån snö än? ;)
Här är det ganska lugnt.Ett evigt skjutsande å hämtande bara..Ska snart iväg å hämta Hugo som är på "playdate" kan man väl kalla det... Ont i nacken har jag dock... Nu ska jag visst hjälpa julia..Suck...Ha det bäst!! Kramar/Titti