onsdag 29 oktober 2008

Vintern är här

I natt hade vi som kallast -7 grader! Det känns verkligen att vintern är på ingång. Imorse var det så otroligt vackert när solen sken och träden var fulla av frost! Inte snyggast vyn nedan, men jag ville få med träden ;)


Eftersom jag känner mig lite piggare nu, tack och lov, ska jag sätta mig ner och fixa lite med foton, tänkte visa hur vår hall blev före och efter lite fix. Ska försöka visa det imorgon. Äldsta dottern fick ju också sitt sovrum omtapetserat, och tapeterna var verkligen fina :) Jättefin bård också med hästar.




Tidigare såg rummet ut som ovan.....




Å nu blev det så här.....
Hon blev supernöjd själv också....roligt är det att göra om. Nu är det bara yngsta kvar, men jag tror att vi väntar tills efter jul.

1 kommentar:

Jennyshemochharmoni sa...

Skönt att höra att du är piggare! Vad fint rummet blev! Förstår att hon blev jätteglad! Det är alltid lika kul att göra om :) KRAM!