tisdag 4 november 2008

Fortsätter med projekt

Nu när jag ändå är igång kan jag visa vilka förändringar jag har gjort i mitt vardagsrum oxå :) Var tyvärr lite för ivrig så jag glömde att fota före-bilder. Hittar en från förra året.


Det här är en bild från jul förra året, men det jag vill visa är de svarta trista sofforna. Fy!


Istället köpte jag beiga överdrag från Ellos, en ny pläd i hallonröd, nya kuddar, och det blev plötsligt mjukare i rummet. Jag älskar det! Aldrig mer svarta soffor!!



Och även här hade jag ju fått hjälp med kuddar, pläd och överdrag, tack för det! Så roligt när man känner att man gillar det och att man får nya idéer..:)

Kram i höstmörkret :)

4 kommentarer:

♥ Sanna ♥ sa...

Vad fint det blev!!! färg kan ändra på en hel stil och du har gjort det kanonfint vad du hinner med !! önskar att jag hade din ork just nu att fixa till här hemma men inte finns den...
KRAMISAR och god natt

Jennyshemochharmoni sa...

Det blev superfint där också! Ett helt annat rum när sofforna fick en annan färg. Tänk vad färg kan göra! KRAM

Anonym sa...

Friska nu!!! Hoppas jag... Ingen annan visar symptom så det kan väl lika gärna vara ngt man ätit... Nu måste jag hasta ut.Vi ska flisa tydligen...Läskigt... Kraaam!

Anonym sa...

Total homemakeover skulle man kunna kalla detta! Mycket snyggare med en ljus soffa. Vi har också en svart soffa och jag längtar efter den dagen då vi ska köpa ny!

Hoppas du får en skön helg!
Kram