torsdag 20 november 2008

Snart fredag!



Min söta lilla vän verkar inte riktigt pigg tycker jag. Han nyser lite och ser lite "hängig" ut på ögonen. Kan hundar bli förkylda tro? Jag känner att jag får hålla ett öga på honom. Idag har det varit så jäktigt att han "bara" fått en halvtimmes promenad imorse, en kortare sväng nu på kvällen. Han verkar inte bry sig så mycket, ligger och sover och verkar trött. Stackarn. Jag hoppas att han inte är sjuk.
Skönt att det är fredag imorron! Då ska jag sätta fart med fågelbordet så att vi kan sätta ut det i helgen. Ska bli kul att se vem som är först framme, fåglarna eller ekorrarna ;)
Sen har jag köpt mig en extra hårddisk, så nu ska allt jag är rädd om sparas över på den i helgen. Efter det ska datorn formateras om och sen kan jag äntligen lägga tillbaka Photoshop så att jag kan göra en ny header, som är liiite mer åt vinterhållet. Känner mig lite trött på pioner nu ;)

See you.

Inga kommentarer: