onsdag 12 november 2008

Seg-vecka

Den här veckan händer verkligen inte mycket. Och vädret är trist. Idag sken solen i och för sig, men ack så kallt. Jag hade friskvård mitt på dagen och skulle ta en promenad, var som en isbit när jag kom tillbaka. Burr! Sen blev det även en till promenad med hunden nu på kvällen, lika isande kallt...
Idag har jag varit till frissan och klippt mig. Har klippt lite mer än vanligt men har ändå mitt långa hår kvar. Men klippte upp det ännu lite till. Färgade sen håret i nån mörkare kulör, känner mig väldigt mörk nu...Några kopparfärgade slingor blev det också, det livar upp.
Nu längtar jag väldigt mycket till helgen. Jag ska försöka måla det där fågelbordet så att vi kan sätta upp det.
Nej, roligare än så här är jag inte idag, känner mig rätt trött och det kommer att bli en tidig säng med lite bokläsning. Kanske har jag mer inspiration en annan dag.

Stor kram i höstmörkret :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja inte är man sprallig inte.. Vädret gör ju att man blir alldeles matt! Tidig sänggång här också ikväll. Gott att krypa ned under täcket.