måndag 8 juni 2009

Ledig dag

Idag har jag varit ledig, då dagis haft planeringsdag. Så underbart skönt! Har varit på stan en runda för att söka skor till examen och sen runt lite allmänt bara. Skönt att bara vara :) Har även köpt lite ny fisk igen, samt lite växter.
Ikväll har jag varit på den sista fotbollsmatchen före sommaruppehållet, det börjar igen i augusti. Nu ska det väl bli lite tid över för mina egna aktiviteter?! Just nu har jag bara lust att vara, inte göra så mycket. Tyvärr är lusten att träna med hunden totalt borta just nu, och han själv är mer intresserad av att lukta efter löptikar. Men jag lägger ingen vikt vid att jag inte har nån lust just nu, jag är övertrött och behöver verkligen vila och inte göra nånting alls...
Nu ska jag ta mig igenom två arbetsdagar, sen är jag ledig torsdag och fredag, så det blir en lång härlig helg :) Underbart!
Verkligen hög tid att hitta klinker till tvättstugan, arbetet löper på där. Hittade en bild jag gillade färgerna på, kanske blir det något liknande?


Ungefär ett sånt här klinker vill jag ha och ljusa väggar...och lite gröna växter och korgar är så fint...

1 kommentar:

Helena sa...

Ser jättefint ut!! Åh vad roligt att fundera på sådana där saker :)

Tack så jättemycket för den goa kommentaren, betyder mycket :)

Kram