tisdag 2 juni 2009

Tankar

Idag fick jag mig en liten funderare. Eller en liten uppenbarelse kan man säga. En som både gjorde ont och ändå var bra på nåt vis. Ni vet sådär när man helt plötsligt ser saker klart, från ett annat håll. Saker som man kanske funderat på men inte kommit fram till svaret. Kan det verkligen vara på det viset? Idag fick jag svar. Svaret var inte det jag helst ville ha, men det är ju vad det är. Huvudsaken att jag nu "vet" lite mer om vad jag känt på mig. Jag bestämde mig ganska omgående att gå vidare, utan att grubbla. Jag tror det är bäst! Jag har ju känt på mig, så då ska jag ta till mig det, att det verkligen var så. Ja det låter kanske kryptiskt, men jag behöver skriva om det. För att bli av med det liksom.
Livets vägar vet man ju aldrig vart de går, och de går verkligen inte alltid vart man vill.
Men nu vet jag.


Livets vägar går inte alltid dit man vill


5 kommentarer:

Titti sa...

Hej hej! Ja det lät kryptiskt det där ;) Men man vill ju inte skriva allt..Nooop.Hoppas allt är bra med dig iallafall!! Kramar!

Pernilla sa...

Livet går sin egen väg och det gäller att ta vara på var-dag.
/P

Ulrika sa...

Tack för grattis!

Ja ibland är det skönt att få bekräftelse eller vetskap omnågot man grunnat på, även om det kan vara en jobbig vetskap så är det ändå det bästa att göra det! Nu låter jag lika kryptisk hihi!

Ha en fin torsdag!

/Ulrika

Titti sa...

Tack för tipset! Ska jag testa nästa gång! Hoppas du har en härlig kväll! Kram!

Eva Loppan sa...

Hej vännen min!

Kryptiskt inlägg:-) Men jag hoppas att du har det bra och att det var trevligt på festen och att det går bra på utställningen!

Kramar i massor
Eva