torsdag 4 juni 2009

Snart helg

Ja äntligen fredag imorgon :) Idag har jag haft en stund för mig själv på kvällen medans sambon och döttrarna var på grillfest. Känns som om det var en evighet sen, men det var så skönt! Vilat har jag dock inte gjort, utan badat och trimmat hunden. På lördag är det utställning, det ska bli roligt. Det har fungerat så bra med stå-träningen på slutet! Hoppas verkligen det fungerar där också med en massa hundar runt honom :)
Imorgon ska jag iväg och äta med jobbet, i en lokal alldeles nära mig. Ska inte stanna så länge när jag ska upp ganska tidigt på lördag. Men lite god mat, vin och gott sällskap ska det bli iaf. Det blir ändå ganska stressigt, kommer hem vid fyratiden och då måste jag ta en runda med hunden innan jag kastar mig i duschen. Det har tyvärr blivit alldeles för lite motion för honom den här stressiga veckan...så det är nog bäst att han får springa av sig lite imorgon.

Nej nu är det sängen som väntar...natti!

2 kommentarer:

Jessica sa...

Kikar in för att önska dig och vovven lycka till på utställnngen.

Ha en bra dag!

Titti sa...

Åh!Lycka till på utställningen! Hoppas det går bra!!!! Sitter här å är innerligt trött på min karl...som inte har vett att ringa när han missar bussen...Och som blir sur som ättika när jag påtalar detta...Gahhhhh....Tror det är en försenad 40 årskris här...