lördag 5 december 2009

Det är mycket nu...

Hinner inte med mig just nu :-) Skulle så gärna vilja visa hur det ser ut hemma nu, med nytt klinkergolv, men det är nog bättre att visa när det blir klart, före- o efterbilder.
Idag var det tänkt att sambon och jag skulle försöka oss på några julklappar, men så blev det inte...Han har bilvisning på jobbet så han måste vara där ett tag, och barnen har precis fått varsin kompis hem till sig...fyra ungar hemma :-) Så det blir lite småfixning idag hemma för mig...Imorgon ska vi göra en storstädning av toaletten, tråkigt men välbehövligt, igår rengjorde jag kylskåpet..!
Så nu är det bara att sätta fart och beta av; in med cyklar i förrådet, byte av sängkläder, dammsugning av klinkergolvet, tvättning, handla...tillkommer säkert nåt mer också ;-)

Önskar er som tittar in här en toppenhelg!


Så vackert när solen lyser på träden...


Snart är det skotersäsong igen! Underbara vyer..

5 kommentarer:

Camilla sa...

Oj vad mycket snö ni har.
Det lilla vi hade har regnat bort i dag :(
Ha det bra och kram på dig!

Susanne P sa...

Ja men så bor min syster i Husum också...
Här, hos mej, finns det kvar lite snö i.a.f.
Kram
Susanne P

cissi sa...

Det är mycket som ska fixas i december... Men när allt är klart är man oftast nöjd med sig själv.

Vilka härliga bilder du visar! Längtar till pappa och lite skoteråkning.
Ha det gott!

Hallon & Blåbär sa...

Åh, nu blir jag allt lite avundsjuk på all snö ni har, vill också ha ju.

Hoppas du haft en bra helg och inte slitit allt för mycket med alla måsten!

Camilla sa...

Hej och tack för din hälsning!

Vilka magiskt vackra bilder du visar - ååå va härligt det ser ut!

Kransen i sovrummet är av lingon - tack!

Ha en fin vecka - kram!