lördag 19 december 2009

Julpyssel

Ledig igår, helt underbart! Sambon överraskade mig och var ledig han också, så vi drog på stan och köpte nästan alla julklappar. De två sista köpte vi idag. Nu kan man stryka det från listan...:-) Barnen var hos farmor och bakade pepparkakor igår, och idag är dom hos kusinen och gör julpyssel. Vi ska strax dit och fika lite samt lämna över present till farbror som fyllt år. Efter det blir det nog en pysselkväll hemma, nu är det dax att plocka fram lite mer julsaker. Koka knäck ska vi också hinna med.
Kallt har vi här och inte så mycket snö, men det är iaf några centimeter. Det verkar som om det ska fortsätta bli kallt över julen, känns toppen för man vill verkligen ha stämningen :-)
Har nyss kommit in från en långprommis med vovven, och passade på att fota den vackra solnedgången. Hoppas ni får en toppenlördag!


Så vackert!

8 kommentarer:

Pernilla sa...

Verkligen ett härligt kort. Har också varit på lång prommis i pulsande snö. Guuu så jobbigt!
/P

Susanne P sa...

Vilken fin bild!
Jag har inte varit utanför dörren idag...lite trött efter julbordet i går ;)
Ha en bra lördag!
kram

Camilla sa...

Hej Camilla!

Å vilken vacker bild! Önskar att vi hade lite mer snö här på västkusten...

Hoppas ni får en mysig kväll med pyssel och knäck kok. Här har också pysslats idag och bakat lite mer julgodis :)

Kram
Camilla

Camilla sa...

Mycket vackert kort.
Själv har jag jobbat så jag har inte varit ute någonting i dag.
Men frågan är om jag hade gått ut om jag hade varit ledig...förmodligen inte ;)
Ha det bra och kram på dig!

Nannis sa...

Får lite Sollefteå-längtan..

:)

kram!

Jennyshemochharmoni sa...

Nu är det få dagar kvar till jul. Helt underbart! Vill önska er en riktigt GOD JUL!! KRAM

Susanne P sa...

Jag ville bara önska dej en God Jul!

Camilla sa...

Kommer in så här på julaftonsmorgonen för att önska dig en riktigt God Jul!
Kraaaaaaaaaam på dig!