söndag 13 december 2009

Tillbaka

Hemma igen efter en lååång resa...*gäspar*. Tävlingen gick bra, tjejerna blev fyra, precis utanför pallplats, tycker jag var jättebra, det var hård konkurrens. Väglaget var inte det bästa, på vägen ner var det riktigt halt och på vägen hem snöade det bitvis riktigt ordentligt. Ingenting alls när vi närmade oss hemma tråkigt nog!
Nu har jag fått mina prinsessor i sängen och längtar väldigt mycket dit själv oxå! Ska alldeles strax krypa ner och försöka sova gott, ny vecka börjar imorgon...
Fick se att taket i hallen var målat när vi kom hem, tänk att det händer saker precis hela tiden nu. Snart blir det färg på väggarna också. Undrar bara hur jag ska få allt rent här till jul? Slipdamm överallt...Men men, vad är väl lite slipdamm... :-)

Vill passa på att tacka alla er goa som tittar in här hos mig och skriver så snälla kommentarer, det är verkligen jättekul! Hoppas ni alla får en härlig måndag imorgon! Kram ♥


December förra året...massor av snö! Mirax ser en pudel och vill inte titta i kameran, hihi



4 kommentarer:

Titti sa...

Kul att det gick bra! Å ni körde väl försiktigt?? Hoppas du har en härlig dag!!! Kram!

Pernilla sa...

Roligt att det gick så bra. Grattis!
/P

Camilla sa...

Vad roligt att allt gick bra.
Önskar dig en underbar måndagskväll.
Kram på dig!

Eva Loppan sa...

Va kul att det gick bra! Så fint kort på hund och dotter:-). hur går det med katten och julpyntet...brukar kunna bli rätt intressant;-)

kram