fredag 15 januari 2010

Äntligen fredag

Äntligen helg igen! Har precis kommit in från en frisk promenad med hunden, och det kändes riktigt skönt för en gångs skull! Tror att det "bara" är ca -13 grader för tillfället. Känns som rena sommaren!
Ikväll blir det bara mys och teve, förmodligen lite Let´s Dance...men tycker att det är lite väl långdraget med två timmar ;-)
Imorgon ska jag på stan för att köpa en present till sambons brors sambo (hängde ni me´?) som fyller år. Så blir det väl en fikarunda dit :-) Sen antar jag att helgen kommer till stor del bestå av städning, tyvärr, då det är hög tid för det...Egentligen är det ingen mening när projekten drar igång till veckan igen...men samtidigt kan man ju inte bara allt gro igen heller :-)
Egentligen skulle jag vilja skriva om andra saker, men orden vill inte falla på plats...så jag får nog vänta tills de gör det. Jag hoppas i alla fall att ni som tittar förbi här får en riktigt skön helg!


Tulpanens dag idag! Min favorit :-)

5 kommentarer:

Camilla sa...

Kan det bero på vinet i din kropp som gör att orden inte faller på plats ;)
Ha det bra och kram på dig!

Camillasrum sa...

Det kanske är bristen på vin, haha :-) Inget vin pga jour...

Camilla sa...

Hoppar in här för att önska dig en underbar lördag.
Kram på dig!

Camilla sa...

Hej Camilla!

Tycker orden gror ganska bra:)

Hoppas du har en skön lördags kväll och att du har städat ordentligt - visst är det skönt när det är klart. Men jag har inte lyckats få till städet idag som jag borde :)

Kramar!

Titti sa...

Hej på dig! Hoppas du haft en härlig helg :) Jag ska få främmande av goÁffe idag :)) Tänk ibland blir man bebis sugen..Men det går fort över ;) Ha en härlig dag!!!! Kram!