onsdag 20 januari 2010

Jaha, så var kylan tillbaka, -16 imorse. Hoppas det blir bättre till imorgon. Imorgon är det FREDAG!! Jo, jag skojar inte :-) Går av min beredskap imorgon, så sen är man ledig tre dagar. Ska bli så skönt att få en fredag för sig själv :-) Funderar på att baka bröd och bara VARA, inte så mycket behöver bli gjort. Göra det jag vill bara. Har precis kommit in från en promenad och träningsrunda med hunden, han var riktigt laddad, men nu har han rullat ihop sig så skönt i sin säng... :-)

Tänk vad man kan längta efter sommaren, så här mitt i vintern! Gör inte ni det? Jag längtar så efter solen, värmen, att få gå ut i gräset, pyssla i trädgården, känna doften av....sommar ;-) Jag längtar så mycket så jag är tvungen att leta fram lite foton...Hoppas ni får en underbar dag imorgon! Kram ♥







8 kommentarer:

Nannis sa...

Tack för de fina orden i min blogg, jag blev helt rörd! :)

Härligt med fredag på en torsdag, men det är du så klart värd. Mys och må gott!

Stora kramar!

Titti sa...

Härligt med ledighet :) Själv kliver jag på å jobbar på lördag...Men så är det när man jobbar skift...Hoppas ni får en härlig helg :)

Camilla sa...

Visst är det underbart när man är ledig fredagar.
Det händer inte mig denna vecka för jag ska jobba fredag till söndag.
Men i bland är jag ledig så.
Ha det bra och kram på dig!

Susanne P sa...

Jag ska testa att vara ledig torsdagar ett tag framöver. Alltså ledig idag!
Kram & ha en härlig helg!

Pernilla sa...

Jaaa, och nu längra jag ännu mer till sommaren!
/P

Pernilla sa...

Jaaa, och nu längra jag ännu mer till sommaren!
/P

Ulrika sa...

Åå vilka kort... Längtan efter sol och värme blir ännu storre!! Ha en skön ledighet!
Kram från Ulrika

Camilla sa...

Halloj!

Visst är det underbart med helg!!! Å jag längtar också till vår och sommar - så härliga bilder - tänk att det skall bli så där härligt igen...

Ha det gott - kram!