fredag 29 januari 2010

Fredagsmys?

Tråkig start blev det den här fredagen. Ont i nacken, nackspärr som gick ända ner i ryggen. Ont i huvudet och kände mig inte riktigt pigg...så jag stannade hemma från jobbet idag, vilket var skönt, men jag har ju så mycket att göra egentligen...Men, det går ju att planera om, det får bli en tidig morgon imorgon helt enkelt. Och tidigt blir det väl ändå, när man ska upp och fira en 7-åring. Vart tar åren vägen??! Vilken tur att jag iaf hann klart med presenterna igår....:-) Nu är det bara att fortsätta med värktabletter och hoppas att man orkar i helgen, kalas två dagar...

Mycket snö har vi fått, och så har det slagit om och blivit kallt igen. -23 grader i morse. Finns det inget mellanting??
Hoppas ni får en mysig fredag, jag ska göra den där morotskakan, sen ska jag fortsätta vila...Kram alla som tittar in ♥ här kommer några bilder från dagens korta hundpromenad.






7 kommentarer:

Jennyshemochharmoni sa...

Tråkigt att du fått nackspärr, hoppas det känns bättre imorgon. Ha en toppenbra fredag! KRAM

Susanne P sa...

Det är bara vila som hjälper! Kanske lite massage också...och lite värktabletter.
Kram & krya på dej!

Camilla sa...

Gud så vackra bilder.
Hoppas du får massage och värme så går det nog snart över.
Kram på dig!

Nannis sa...

Häftiga bilder!

Ni har nog fått mer snö än oss! =)

Krya på ryggen o nacken. KRAM

Hallon & Blåbär sa...

Hoppas det känns bättre idag och att det blir ett mysigt födelsedagsfirande.

Härliga vinterbilder!

Ha en bra helg!

Pernilla sa...

Härliga bilder. Hoppas nacken blir bättre, fort!
/P

Titti sa...

Hoppas du snart blir bättre! Låter inge kul att har ont sådär. Å grattis till dottern på hennes födelsedag :) Ha en härlig helg!!