torsdag 22 juli 2010

Torsdag med guldkant

Bara fredag imorrn och sen helg igen :-) Idag tog jag och sambon mercacaben och åkte ner till Höga Kustenhotellet och åt middag. 24 grader varmt, mysigt! Vi försökte få en plats ute men det var fullt så vi fick sitta inne. Men lika bra var nog det för vi hann inte mer än sätta oss gick solen i moln och molnen tornade upp sig...Tur att jag hann ta några bilder på Höga Kustenbron innan solen försvann ;-) Det är så himla vackert där och hemvägen tog vi över Lugnvik. Jag är så himla sugen att åka till Höga Kusten nån helg, hoppas det kommer någon solig dag till så man kan ta matsäck med sig och åka över dagen. Det är ju så vackert så man häpnar :-)
Nu längtar jag tills imorgon när mina två prinsessor kommer hem!
Hoppas ni alla haft en skön kväll!










4 kommentarer:

Camilla sa...

Höga kusten är vacker.
Klart att du ska ta med dig gubben och göra dig en tripp dit.
Kanske komma till Ö-vik och se hur fint vi har det ;)
God morgon!

Pernilla sa...

Så fina bilder. Ha en skön helg!
/P

♥ Sanna ♥ sa...

Otroligt vackert, det vill jag också se i verkligheten
hoppas att allt är bra med dig
kram

Susanne P sa...

Vackra bilder fast jag brukar blunda när jag åker över den...är så förbaskat höjdrädd!
kram