lördag 6 november 2010

Sköna lördag

Åh, idag har vattnet blivit inkopplat i min nya tvättstuga :-)) Bara en liten passdel till avloppet saknas och det blir nog klart i veckan. Bara små justeringar kvar :-) Tok-gilla!
Igår hade jag och tjejerna en mysig ledig dag. Det blev en runda på stan med lite lätt shopping och fika naturligtvis :-) Sen blev det en sväng till Dollarstore också. Riktigt shoppingväder var det också, regn ;-) Sen när jag kom hem bakade jag limpor, ett nytt enkelt recept, jättegott blev det.
Idol på kvällen och jag tyckte det var väldigt svårt, ingen solklar som jag tyckte skulle åka ut. Nu åkte ju Geir, en av mina favoriter men han känns samtidigt så klar som artist, så han klarar det nog väldigt bra ändå!
Idag vaknade jag av att solen sken, blev en härlig cykeltur i skogen med hunden, oj vad han sprang! Men han skulle också behöva använda huvudet och göra några sökövningar. Jag ska försöka få till det.
Imorgon ska yngsta dottern spela handbollscup, så hela eftermiddagen går åt till det. Ja sen är det väl dax att tänka inför måndag igen...Kan inte rå för att jag känner mig så less just nu. Nog för att dagarna går ändå på jobbet, men under helgen känner jag att jag hade önskat att jag var ledig istället. Fast jag vet ju iofs att det inte håller så länge innan jag klättrar på väggarna ;-)

Jag har just ätit en jättegod middag med fläskfilé tillsammans med ädelost och broccoli i ugn :-) Nu väntar lite surfning inför "Så mycket bättre", intressant att se hur de tolkar Petters låtar ikväll. Riktigt bra program!

Hoppas ni alla som tittar in här får en toppenkväll! Kram♥



6 kommentarer:

soffie sa...

önskar dej en mysig lördagskväll,
å hoppas det går bra med handbollen för dottern imorrn

Camilla sa...

Jag säger som du.
Geir är redan en färdig artist.
Jag har ingen riktig favorit än. Kanske Jay.
Ha en toppen söndag!
Kram!

Helene sa...

Härlig helg du har haft = ))
Ja visst är det bra det programmet !!
Jag somna igår när det var men jag kollar reprisen idag = ))
Ha en mysig söndag.
Kram Helene.

Susanne P sa...

Jag tycker att Jay och Andreas ska vara kvar!
Sv. Tack!
Kram

Semester & Mat sa...

Är nog novembermörkret som gör oss less, men bara snön kommer så blir det ljusare.

Hoppas du får en bra start på veckan!

Pernilla sa...

Det är de små justeringarna som tar längst tid hos oss. Vissa blir aldrig klar.
Ha en bra vecka!
/P