tisdag 30 november 2010

Städa fixa

Ja nu är det snart mitt i veckan, hinner inte med mig. Det är superkallt ute och jag ska skynda mig ut en snabb sväng med hunden innan det väntar städning av en gymnastikhall. Mindre kul! Sen måste jag bli klar med mina julklappslistor, på fredag väntar en ledig dag med först frissan, och sen julklappsköp :-) Tänker verkligen lägga in en högre växel för att få det mesta gjort! Blir ett kort inlägg idag pga tidsbrist, önskar er alla en skön kväll och en härlig onsdag!



5 kommentarer:

Camilla sa...

Ja...ibland räcker inte tiden till.
Hoppas att du hinner med allt.
Kram på dig!

soffie sa...

tycker tiden bara går snabbare å snabbare med åren,å speciellt nu jag tycker dte är så himla mycket nu runt mej så jag fattar ej hur jag ska hinna allt jag vill.
kram

Helene sa...

Kikar in och önskar dig en mysig torsdag.
Kram Helene.

Pernilla sa...

Jag tänker inte stressa!
Har bokat mig ledig den 21-22/12 då ska jag fixa och dona.
/P

Nannis sa...

Håller med dig! Den räcker inte till, tiden =(

Ha det gott Camilla!
kraam