fredag 26 november 2010

Yeeeeeezzzz

fredagmys here I come! :-)) Underbara fredag!
Vilken tur att man har denna underbara fredag, VARJE vecka :-) Trots en hel del strul idag på jobbet. Telefonväxel som la ner sig och efter en timme när det var lagat hade vi världens kö. Så jobba, jobba. Plus ett krångelärende jag bara var tvungen att fixa. Man vill ju göra det där lilla extra för kunden :-)
Igår satte jag mig och knåpade ihop en mosskrans. Bara lite ståltråd och vira mossa runt. Formade som ett hjärta, blev riktigt okej!Fixade också adventsstaken med mossa, rött band och ljus. Fint ♥
Sen har jag satt upp några stakar sen jag kom hem, får bli mer imorgon. Måste fixa en krok till taket, sen ska jag sätta upp min fina ljuskrona som jag har köpt. Ska binda den med granris tror jag ;-) Så det blir nog lite pyssel och städhelg för mig, men det känns helt okej. På söndag är det skyltsöndag, så då blir det en sväng på den, och 11-åringen ska också stå en stund med klassen och sälja hembakt bröd och godis.

Hoppas ni alla får en mysig första advent ♥


Mosskransen fick hänga ute på väggen brevid ytterdörren :-)

9 kommentarer:

soffie sa...

å vilken myshörna va vackert.
ha en goo helg nu å här har vi med haft fredagsmys med tacos å Påspåret/idol:)

Semester & Mat sa...

Va pysslig du verkar vara!
Nästan så man får dåligt samvete själv, över att man inte pysslar på mera än vad man gör.

Önskar dig en fin lördag!

Camilla sa...

Vad fint!
Japp...Nu kan adventen komma.
Jag är redo! :)
Kram på dig!

Jennyshemochharmoni sa...

Jättefint det blev! Hjärtat ser super ut :) Det är roligt att göra små pyssel :) Ha en mysig advent! KRAMKRAM

Malin sa...

Håller med, fredagar är veckans höjdpunkt!
Hoppas er blev mysig, kram!

Susanne P sa...

Oj så fint du gjort! Jättemysigt!
Jag är nästan klar med advent...bara några glödlampor som saknas...sen kan vi fira advent!
Kram

Helene sa...

Va fint du har gjort hemma !!
Visst är fredagar så sköna, jag gillar dom mycket !!
Önskar dig en fin första advent.
Kram Helene.

Helene sa...

Ha en mysig tisdag du oxå !!
Jag själv jobbar 10-22 imorgon = ((
Usch...hoppas dagen går fort...
KRAM Helene.

Semester & Mat sa...

Kikar in och önskar dig en trevlig tisdag!