fredag 6 januari 2012

Award




Jag fick en award av Norrlandsbloggen, tack snälla!

Liebster är ett tyskt ord som betyder “käraste” och denna Award ges till bloggar som har färre än 200 följare. Det bästa är att det inte krävs att man måste göra något mer än att tacka sin givare, vilket man självklart helt spontant vill göra.

Sen är det bara att sända Awarden vidare till 5 andra bloggvänner och låta dem veta att de tilldelas en Award genom att lämna en kommentar på deras bloggar.

Så jag lämnar den vidare till följande bloggar nedan :-)

Ulrikas liv

Barbaskön

Helenes dagbok

SusanneP

Soffiepropp



4 kommentarer:

Helene sa...

Tusen tack snälla du !!
Jag blev glad = ))
Ha en fin fredag-kväll.
Kram Helene.

soffie sa...

tusen tack för den ska se om jag fixar den sen under em, va glad jag blev att du tänkte på mej, kramen å ha en mysig dag å grattis till awarden:)

Semester & Mat sa...

Tack så mycket.
Blir så glad när jag känner mig ihågkommer ;)

Kram

Susanne P sa...

Men...Åh, så glad jag blir!!!
Tusen tack, snälla du!
Kram