torsdag 23 juli 2009

Redan torsdag idag, snart har första veckan gått...Igår hade vi i alla fall en solig härlig dag. Kanske för att det var min födelsedag :-)
Jag började måla skrivbordet ute i solen igår så nu har jag grundat och ska försöka måla en gång med vanlig färg idag. På lådan såg jag att knopparna var limmade så jag måste få hjälp att få loss dem innan jag kan måla den. Men jag hoppas att vi är klara i helgen.
Idag ska tjejerna och jag åka runt lite på stan en stund, vet inte annars vad vi ska göra. Det är mulet ute och man väntar bara på att regnet ska komma :( Kanske åker vi till parken ikväll om det inte regnar, det är någon underhållning där. Imorgon fyller mormor år, så då blir det ett besök dit. Vi tänkte även besöka ett par loppisar *surprise* Efter den här semestern kommer jag förmodligen inte vilja se åt en loppis ;-)
Nej nu ska jag dra mig till garaget och måla ett varv :)


Sommar och fetaostsallad...mums! Just nu blir det mycket sånt :)

1 kommentar:

Jessica sa...

Grattis i efterskott!

Trist vädret är, vill ha iaf lite värme nu.

Ha det bra!