torsdag 30 juli 2009

Semester några dagar!

Igår hade vi en underbar, solig dag. Och idag verkar det bli en lika fin dag. Hinner jag ska jag försöka sola en stund...
Annars blir det packning idag, ikväll när sambon hunnit hem och packa det sista och duscha så drar vi ner till Söderhamn där vi sover en natt. Sen drar vi vidare på fredag morgon till Eskilstuna. Dit har jag aldrig varit förr, så det ska bli jättekul. Vi ska på Parken Zoo och även besöka Gripsholms Slott, shoppa och mycket mer. Tur att man har snälla grannar som håller koll på hus och annat under tiden :-)
Tänkte visa några bilder från skrivbordet som nu är helt klart. Tyvärr hann jag inte ta några bilder på hur det såg ut före, men det var helt trärent.

Hoppas ni får några sköna dagar med sol!


Pigtittaren


En sötnos bor i rummet!


Själv är jag riktigt nöjd över resultatet och har bara blivit mer sugen att måla...


4 kommentarer:

Hallon & Blåbär sa...

Vad fint det blev.

Hoppas ni får en underbar semestertripp.

Pernilla sa...

Jag har också en massa målarprojekt. Påbörjade och planerade men jag hinner ingenting eller så prioriterar jag fel. Fint blev det i alla fall hos dej.
/P

Jennyshemochharmoni sa...

Gud va fint det blev! Hoppas ni haft en toppenbra semester också. Är så skönt att vädret har vänt :) Lite sol gör humöret på topp :)
KRAM!

Titti sa...

Om du är i målartagen så har jag massor med målning ;) Både in och utvändigt... Vi ska börja renovera nu...Ojoj.Kommer att bli nervpåfrestande det här... Har beställt jobb på ladugårdstaket åxå.